12.10.18

Foreningen Grønlandske Børn søger koordinator for drift og fundraising

Elsker du at sætte i system, optimere arbejdsgange og finde nye løsninger? Og har du lyst til at stå i spidsen for systematisering af driften og fundraisingaktiviteterne i en mindre NGO, der arbejder for at sikre gode vilkår for grønlandske børn? Så har vi en stilling til dig som koordinator for drift og fundraising.

Din stilling er en nyoprettet stilling, så du skal være god til at finde løsninger, identificere nye veje og arbejde selvstændigt. Vores indsats og aktiviteter er vokset betydeligt de senere år, og du skal derfor være med til at udvikle vores arbejdsgange og redskaber omkring drift og fundraising med fokus på at understøtte og udvikle vores organisatoriske kapacitet. Derudover vil du blive teamleder for de administrative medarbejdere, som pt. består af en regnskabsansvarlig medarbejder og en administrationsmedarbejder. Du refererer til og samarbejder med generalsekretæren.

 

Du kommer blandt andet til at arbejde med følgende opgaver:

  • Koordinering og systematisering af drift og administration
  • Løbende administration
  • Systematisering af arbejdsgange og analyse af data vedrørende fundraising
  • Optimering af anvendelsen af foreningsdatabase i fundraisingøjemed
  • Personalejura/HR, herunder udarbejdelse af kontrakter, forsikring, pension mv
  • Persondataloven, opretholdelse af etablerede procedurer
  • Teamleder for de administrative ansatte

 

Din profil

Du har en bred erfaring med arbejdet med administration og drift, gerne som koordinator eller teamleder, og gerne fra en NGO. Du har arbejdet med og har flair for systemer og behandling af data. Du arbejder selvstændigt og systematisk, og du er nysgerrig og udviklingsorienteret. Det vil være fordel med kendskab til personalejura og HR.

 

I sekretariatet i København er vi aktuelt ti medarbejdere, foruden 20 medarbejdere forskellige steder i Grønland og Danmark. Du vil komme til at samarbejde med alle medarbejdere – en del på afstand, så du har naturligt flair for kommunikation og du kan lide at samarbejde.

 

Vi tilbyder dig

  • Et fleksibelt arbejde med stor frihed i opgaveløsning
  • Et dynamisk miljø i et lille sekretariat med høj faglighed og engagerede kolleger
  • En organisation i udvikling og stor grad af inddragelse i udviklings- og arbejdsprocesser
  • Løn efter aftale og kvalifikationer

 

Stillingen er på 37 timer og med ansættelse snarest muligt. Den daglige arbejdsplads er på Balders Plads 1 på Nørrebro i København.

 

Hvem er vi?

Foreningen Grønlandske Børn arbejder for grønlandske børn og unge i Grønland og Danmark. Gennem vores indsatser styrker vi grønlandske børn og unge og øger deres ressourcer og muligheder. Vores mål er en tryg barndom for alle grønlandske børn, og at flere grønlandske unge gennemfører deres uddannelse. Se mere på www.fgb.dk

 

Send din ansøgning og dit cv til job@fgb.dk og anfør ”koordinator for drift og fundraising.” i emnefeltet. Deadline for ansøgning er onsdag 7. november. Ansættelsessamtaler finder sted i uge 46 og foregår i sekretariatet på Balders Plads i København.

 

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte generalsekretær Puk Draiby på tlf.: 3531 4425