17.01.19

Foreningen Grønlandske Børn søger administrativ medarbejder

Er du en administrativ blæksprutte med et godt overblik og udpræget teknisk flair? Er du serviceminded og god til at finde praktiske løsninger, men også grundig og detaljeorienteret? Så har vi stillingen til dig som administrativ medarbejder i Foreningen Grønlandske Børn – en mindre NGO, der arbejder for at sikre gode vilkår for grønlandske børn, unge og deres forældre.

Du vil blive en del af vores administrative team, der foruden dig består af vores økonomi- og IT-ansvarlige, samt vores koordinator for drift og fundraising (teamleder). Dit job vil bestå både af assistance til disse medarbejdere med bl.a. bogføring og vedligehold af vores fundrasingdatabase og mere serviceorienterede og praktiske opgaver i den daglige drift af sekretariatet. Vores indsats og aktiviteter er vokset betydeligt de senere år, og det betyder mere digitalisering i vores administration. Stillingen kræver derfor en solid sans for og lyst til at arbejde med forskellige IT-platforme, programmer, m.v. Du refererer til din teamleder, foruden generalsekretæren.

 

Du kommer blandt andet til at arbejde med følgende opgaver:

  • Bogføring, herunder periodisering, afstemning af afregningsbilag o.l.
  • Betaling af fakturaer, kørselsafregning, udlæg, kontooverførsler o.l., samt refusion af barsels- og sygedagpenge
  • Telefon-, mail- og postkorrespondance, samt behandling af opgaver i e-boks
  • Indkøb af kontorhold og forplejning
  • Kontaktperson til printer- og rengøringsservice, vicevært o.l.
  • Administrere opstart af nye medarbejdere, herunder indhentning af børneattester
  • Vedligeholdelse af database over medlemmer og bidragsydere, herunder registrering og opdatering, fremsending af post, ansvarlig for årlige fradragsindberetninger til SKAT o.l.
  • Dagligt at holde orden i sekretariatets køkken og mødelokaler
  • Administrative og praktiske opgaver ad hoc

 

Din profil

Du har en bred erfaring med administrative opgaver, herunder bogføring. Du har udpræget gode tekniske evner, er dygtig til at begå dig på og lære nye it-platforme at kende. Du arbejder selvstændigt og struktureret, er god til at holde overblik og når dine deadlines gennem langsigtet og realistisk planlægning. Du trives i et arbejde med afvekslende og meget forskelligartede opgaver. Du er serviceminded, fleksibel, nysgerrig og udviklingsorienteret.

 

Det er en forudsætning for stillingen, at du er en habil bruger af Excel og har kendskab til MS Dynamics Navision 2016 eller lignende økonomisystem. Kendskab til Acubiz one (elektronisk bilagshåndtering) og Collectaz (fundraisingdatabase) vil være en fordel.

 

I sekretariatet i København er vi aktuelt 11 medarbejdere, foruden 26 medarbejdere forskellige steder i Grønland og Danmark. Du vil komme til at samarbejde med alle medarbejdere – en del på afstand, så du har naturligt flair for kommunikation, og du kan lide at samarbejde.

Vi tilbyder dig

  • Et fleksibelt arbejde med stor frihed i opgaveløsning
  • Et dynamisk miljø i et lille sekretariat med høj faglighed og engagerede kolleger
  • En organisation i udvikling og stor grad af inddragelse i udviklings- og arbejdsprocesser
  • Løn og vilkår i øvrigt følger Dansk Erhvervs overenskomst med HK Privat

 

Stillingen er på 30 timer, gerne fordelt mandag-torsdag, og med ansættelse pr. 1. april 2019. Din daglige arbejdsplads er på Balders Plads 1 på Nørrebro i København.

 

Hvem er vi?

Foreningen Grønlandske Børn arbejder for grønlandske børn og unge i Grønland og Danmark. Gennem vores indsatser styrker vi grønlandske børn og unge og øger deres ressourcer og muligheder. Vores mål er en tryg barndom for alle grønlandske børn, og at flere grønlandske unge gennemfører deres uddannelse. Se mere på www.fgb.dk

 

Send din ansøgning og dit cv til job@fgb.dk og anfør ”administrativ medarbejder” i emnefeltet. Deadline for ansøgning er søndag d. 10. februar 2019. Ansættelsessamtaler finder sted d. 18. og 19. februar og foregår i sekretariatet på Balders Plads i København.

 

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte koordinator for drift og fundraising Nanna Jochumsen på tlf: 3531 4425 eller økonomi- og IT-ansvarlig Henrik Malcolm Kleis på tlf:  3531 4427.